Evo nakon dosta vremena opet sam se uhvatio nekog auta i opet talijana

jbg taj mi nije popio ni kap krvi u odnosu na ona 2 francuza
Opet Bravo je u pitanju... zašto? Bravo je dovoljno čvrst, dovoljno velik za svakodnevne potrebe, u njega ide zanimljiv popis motora, dobro se ponaša u vožnji, dijelovi jeftini i dostupni... a i imao sam ga pa mi je sve poznato...
Kako sam još u prvom bravu htio imati turbo motor, a nisam to uspio ostvariti ovjde je odluka pala odmah i na atmu smo se vozili nekih mjesec dana/dva i auto je odmah išao na slaganje...
da sad ne detaljiziram puno auto sam kupio za parsto € kompletan
97. godina HGT 2,0 20v 147ks
limarijski u jako neuglednom stanju, motor je radio ok, ovjes ha štaja znam to malo je bilo ok... (naravno dok se nije sve skinulo i vidjelo pravo stanje (čitaj ******)

)
Razgovor sa Fakinom je glasio otprilike ovako:" Šta ćemo? pa 2,0T naravno. OK. Bok" na brzinu se dogovorili i to je to...
2,0 8vT iz dedre integrale na novo presložen i to je to...
8vt je bio odluka jer motor stvarno dosta trpi u serijali i ide jako dobro, a jeftiniji je za raditi od 16v iako je i 16v bio u jednom trenu opcija.
nova t3/t4 turbinica, je gore sada i auto je trenutno u fazi razrade.
sada se vozim na malom tlaku dok ne prođe razrada, a onda ćemo vidjeti dokle ćemo... plan je 300ks za svaki dan...
e sad kupio sam i cijeli integrale pogon ali sad više stvarno nemamo vremena baš za ugradnju pa to ostavljamo za neki drugi put.
sad moram još neke detalje srediti i izvozati ga kako spada... do sad sam prešao s njim oko 500km i sve radi odlično, mirno, ravnomjerno...
još 500km cca i razrada gotova onda dižemo sve
dok razrada ne prođe idu gore nove kočnice, i neki dijelovi ovjesa, ostalo je sve promijenjeno i evo sad te neke stvari da završim i onda sam miran i mogu krenuti u sređivanje iz vana auto jer je limarijski stvarno kao da je iz rata došao...
Na autu je osim motora i ovjesa koji je cijeli od dedre integ. stavljene još i OZ superturismo 17" sa hankook ventus v12 evo 205/40/17.
farovi sa lećom od maree, pragovi abarth i još stvarno sitnice neke.
A ona bolest koja živcira sve koji voze bravo su kvake koje odlaze onako iz zajebancije je izlječena tako što sam našao vrata i na njih su ugrađenje kvake od audija a3 i retrovizori koji se sklapaju kad se auto ugasi i otvaraju prilikom paljenja...
slike stavim poslije jer ih moram skupiti po tko zna kojim mobitelima je to razbacano. ugl radi se nešto, ne ljenčari se heheheh