![]() |
|
Najave događanja Kod nas, kod susjeda.. |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Član AK Slavonija
Join Date: Apr 2009
Ime i prezime: Ivor Mayer
Location: Vukovar, Osijek
Automobil: Opel Calibra
Age: 37
Posts: 1,857
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() Sve pise. Pokoje dodatno iznenadjenje je moguce... Kotizacija iznosi 70kn za style i dB natjecanje. Klase: 1. Beginner 2. Advanced 3. Pro 4. Extreme 5. Jap 6. Old School 7. German 8. Italian 9. France 10. Lady OPIS KLASA: 1. Beginner: Beginner Style – 1. mjesto Beginner Style – 2. mjesto Beginner Style – 3. mjesto Gotovo serijsko vozilo s malom količinom preinaka. Preinake mogu biti neke od sljedećih: felge, zatamnjena/tonirana stakla, nastavak auspuha i slične manje promijene. Važno je da je vozilo uredno (vanjski dio, unutrašnjost, motorni i prtljažni prostor). 2. Advanced: Advanced Style – 1. mjesto Advanced Style – 2. mjesto Advanced Style – 3. mjesto Nešto veći broj prerada, ali još uvijek u granicama niskobudžetnog, no, kvalitetnog uljepšavanja auta. Primjeri preinaka: felge, zatamnjena/tonirana stakla, auspuh, volan, promjene na ovjesu (opruge,gewinde), manje promjene audio sustava, manje promjene motornog prostora itd. 3. PRO Style: Pro Style – 1. mjesto Pro Style – 2. mjesto Pro Style – 3. mjesto Veća količina prerada koje pridonose bitno izmijenjenom izgledu vozila. Primjeri preinaka: promijenjeni branici, dodaci na karoseriji, promijenjena boja, felge, zatamnjena/tonirana stakla,ovjes (opruge,gewinde), promijenjen motorni prostor, promijenjen prtljažni prostor, znatnije izmjene unutrašnjosti i sl. 4. Extreme: Extreme Style – 1. mjesto Extreme Style – 2. mjesto Extreme Style – 3. mjesto Količina preinaka je tolika da je vozilo gotovo neprepoznatljivo u usporedbi sa serijskim oblikom. Promijene su izvršene na svim dijelovima auta i vrlo su upadljive. 5. JAP Style Best Jap Style - 1.mjesto Best Jap Style - 2.mjesto Best Jap Style - 3.mjesto - najljepši automobil azijskog proizvođača, dakle – ne nužno japanskog (npr. KIA, Toyota, Honda itd.). 6. Old School Best Oldschool - 1.mjesto Best Oldschool - 2.mjesto Best Oldschool - 3.mjesto - najljepši oldtimer. Ocjenjuje se cjelokupno stanje vozila, što više original dijelova, što manje preinaka. 7. German Best German - 1.mjesto Best German - 2.mjesto Best German - 3.mjesto – najljepše vozilo njemačkog proizvođača - što niže, što šire, a može i što više „clean“. 8. Italian Best Italian - 1.mjesto Best Italian - 2.mjesto Best Italian - 3.mjesto – najljepše vozilo talijanskog proizvođača. Uz sve preinake i urednost ocjenjuje se cjelokupni izgled vozila. Ne postoji čvrsto pravilo kako vozilo treba izgledati, bitan je cjelokupni sklad. 9. France Best France - 1.mjesto Best France - 2.mjesto Best France - 3.mjesto – najljepše vozilo francuskog proizvođača. Uz sve preinake i urednost ocjenjuje se cjelokupni izgled vozila. Ne postoji čvrsto pravilo kako vozilo treba izgledati, bitan je cjelokupni sklad. 10. Lady Tuning Lady Tuning - 1.mjesto Lady Tuning - 2.mjesto Lady Tuning - 3.mjesto - klasa za ženske stylerice, naravno mogu se prijaviti cure i iz drugih klasa. Ukoliko se muški srame svojih auta, neka pošalju cure da osvoje nešto, ili neka izvorne stylerice posrame muške stylere. Loudest Exhaust - 1.mjesto pehar Loudest Exhaust - 2. - zahvalnica Loudest Exhaust – 3 - zahvalnica - natjecanje za najglasniji ispuh. Mjerenje dB-a pomoću mjernog uređaja. Lowest Car - 1.mjesto pehar Lowest Car – 2 - zahvalnica Lowest Car – 3 - zahvalnica - natjecanje za najniži auto. NAPOMENA: navedene preinake po klasama su samo okvirnog karaktera, a ne nužni uvjet za kategoriziranje u određenu klasu. Točna procjena vozila za svrstavanje u određenu klasu vršit će se prije početka natjecanja u dogovoru s vlasnicima. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gost
Join Date: Dec 2008
Ime i prezime: Vladislav Morović
Location: Osijek
Automobil: Renault Clio RS 200 EDC
Age: 41
Posts: 4,461
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Od cega se mjeri visina? Branik, karter, ispusna grana?
I hoce li biti i za najglasniju usis? ![]() I dal je za svaku klasu posebna kotizacija ili? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gost
Join Date: Jul 2010
Ime i prezime: Želimir
Location: Nova Gradiska
Automobil: VW Bora
Posts: 158
![]() |
![]()
i mene zanima hoce li se ove godine mjeriti db na usisu?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gost
Join Date: Sep 2011
Ime i prezime: Sven Luketic
Location: Borovo Naselje
Automobil: Kadett GSI 16v, MB190
Age: 39
Posts: 276
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gost
Join Date: Dec 2009
Ime i prezime: Bojan Banda
Location: Donji Miholjac
Automobil: ništa
Age: 33
Posts: 196
![]() |
![]()
pretpostavljam da se za najniže vozilo u obzir ne uzimaju ovi što su na zraku, ili ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
AKS
Join Date: Oct 2008
Ime i prezime: Rudolf Kalkan
Location: Osijek
Automobil: BMW u duši (servisu)...
Posts: 9,009
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gost
Join Date: Oct 2008
Ime i prezime: Duško Marjanović
Location: Novi Sad,Srbija
Automobil: Alfa Romeo 156 1,9 JTD SW
Age: 57
Posts: 253
![]() ![]() ![]() |
![]()
PRAVILA dB TAKMICENJA
Klasa Mini.... auta sa svakodnevnim ozvučenjem, pojačala snage do 700w RMS-a, uz obavezan osigurač na instalaciji,instalacija se sastoji maximalno i ukupno od 70mm2 kabla koja idu od izvora struje prema pojacalu, odnosno kabla promera 35mm2 ukupno za pozitivan pol i kabla 35mm2 ukupno za negativan pol, ili samo kabla od 35mm2 za pozitivan pol koji ide od izvora struje prema pojacalu i kabla koji ide sa sasije vozila prema pojacalu, 50, 60 ili 70mm2 za isti pol nisu dozvoljena... Aero portovi i SPL kutije nisu dozvoljene. U Mini Klasi se koristi muzika koja u vozilu sluzi za svakodnevno slusanje, kutija za takmicenje u Mini Klasi mora biti tapacirana...U Mini Klasi pored jednog izvora struje je dozvoljeno i koristenje kondezatora. Takmicari mogu puštati samo muziku... Muzika koja se pusta je stvar licnog izbora. Merenje SPL_a u mini klasi traje 60 sekundi. Klasa A.... 2x10"sub, 1x12sub ", iz kutije za subove nije dozvoljen izlaz vise od jednog para kablova za povezivanje sub_a/va i pojacala, 1 akumulator na tvorničkom mestu... Klasa B.... 3x10"sub, 2x12"sub,1x15sub", 1 akumulator na tvorničkom mestu... Klasa C.... 3x12"sub, 2x15sub" 1x18"sub, 2 akumulatora od kojih jedan mora biti na tvorničkom mestu ili 1 akumulator na tvorničkom mestu i kondenzator u gepeku... Klasa Max.... Sve je dozvoljeno, zidovi, podovi, plafoni, avioni... Auta mogu raditi u toku merenja, do 2000 RPM Takmičari smeju biti u vozilima i izvan vozila... U Mini, A, B i C Klasama kutije moraju biti u gepeku i ne smeju prelaziti donju liniju zadnjih stakala... Ograničenja na frekvencije nema... Od sad mi racunamo snagu pojacala u mini klasi, putem formule JO X 14,4 X 0,8 = jacina amp.a (gdje je JO ukupna jacina osiguraca na amp. u) pa ako amp ima 2x30A osigurace, to ce izgledati ovako: 60x14,4x0,8=691,2w RMSa i sa tim ampom se moze u mini klasu... Sto se tice tolerancije jacine ampa, ona ce biti 10% pa kad se izracuna da je amp 770rms i dalje ostajete u mini klasi... Sve preko 770rmsa ide na diskvalifikaciju odnosno prebacivanje u jednu od street klasa... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
On air
Join Date: Oct 2010
Ime i prezime: Goran
Location: Osijek
Automobil: 406 coupé
Age: 40
Posts: 935
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
__________________
www.ridetech.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
On air
Join Date: Oct 2010
Ime i prezime: Goran
Location: Osijek
Automobil: 406 coupé
Age: 40
Posts: 935
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
pravilnik o održavanju OSRS style natjecanja
https://www.facebook.com/download/46...0pravilnik.doc
__________________
www.ridetech.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
Posts: n/a
|
![]()
vrijeme prijava?? ništa ne piše
![]() i jel se može jedan auto natjecat u dvije klase? npr low, german?? |
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|