Auto Klub SLAVONIJA  

Go Back   Auto Klub SLAVONIJA > Auto Klub Slavonija > Naši automobili / projekti

Naši automobili / projekti vaš trud.. vaše vrijeme.. vaš novac je u..

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 01-04-14, 10:22   #1
stipa
...I'm what I'm...
 
Join Date: Apr 2009
Ime i prezime: Stjepan Mirković
Location: Osijek-Nova Gradiška
Automobil: Bravo 2.0 8vT
Age: 35
Posts: 6,420
stipa has a reputation beyond reputestipa has a reputation beyond reputestipa has a reputation beyond reputestipa has a reputation beyond reputestipa has a reputation beyond reputestipa has a reputation beyond reputestipa has a reputation beyond reputestipa has a reputation beyond reputestipa has a reputation beyond reputestipa has a reputation beyond reputestipa has a reputation beyond repute
Default Fiat Bravo 2.0 8v T

Evo nakon dosta vremena opet sam se uhvatio nekog auta i opet talijana jbg taj mi nije popio ni kap krvi u odnosu na ona 2 francuza

Opet Bravo je u pitanju... zašto? Bravo je dovoljno čvrst, dovoljno velik za svakodnevne potrebe, u njega ide zanimljiv popis motora, dobro se ponaša u vožnji, dijelovi jeftini i dostupni... a i imao sam ga pa mi je sve poznato...

Kako sam još u prvom bravu htio imati turbo motor, a nisam to uspio ostvariti ovjde je odluka pala odmah i na atmu smo se vozili nekih mjesec dana/dva i auto je odmah išao na slaganje...

da sad ne detaljiziram puno auto sam kupio za parsto € kompletan
97. godina HGT 2,0 20v 147ks

limarijski u jako neuglednom stanju, motor je radio ok, ovjes ha štaja znam to malo je bilo ok... (naravno dok se nije sve skinulo i vidjelo pravo stanje (čitaj ******) )

Razgovor sa Fakinom je glasio otprilike ovako:" Šta ćemo? pa 2,0T naravno. OK. Bok" na brzinu se dogovorili i to je to...
2,0 8vT iz dedre integrale na novo presložen i to je to...
8vt je bio odluka jer motor stvarno dosta trpi u serijali i ide jako dobro, a jeftiniji je za raditi od 16v iako je i 16v bio u jednom trenu opcija.
nova t3/t4 turbinica, je gore sada i auto je trenutno u fazi razrade.
sada se vozim na malom tlaku dok ne prođe razrada, a onda ćemo vidjeti dokle ćemo... plan je 300ks za svaki dan...
e sad kupio sam i cijeli integrale pogon ali sad više stvarno nemamo vremena baš za ugradnju pa to ostavljamo za neki drugi put.

sad moram još neke detalje srediti i izvozati ga kako spada... do sad sam prešao s njim oko 500km i sve radi odlično, mirno, ravnomjerno...
još 500km cca i razrada gotova onda dižemo sve

dok razrada ne prođe idu gore nove kočnice, i neki dijelovi ovjesa, ostalo je sve promijenjeno i evo sad te neke stvari da završim i onda sam miran i mogu krenuti u sređivanje iz vana auto jer je limarijski stvarno kao da je iz rata došao...

Na autu je osim motora i ovjesa koji je cijeli od dedre integ. stavljene još i OZ superturismo 17" sa hankook ventus v12 evo 205/40/17.
farovi sa lećom od maree, pragovi abarth i još stvarno sitnice neke.
A ona bolest koja živcira sve koji voze bravo su kvake koje odlaze onako iz zajebancije je izlječena tako što sam našao vrata i na njih su ugrađenje kvake od audija a3 i retrovizori koji se sklapaju kad se auto ugasi i otvaraju prilikom paljenja...


slike stavim poslije jer ih moram skupiti po tko zna kojim mobitelima je to razbacano. ugl radi se nešto, ne ljenčari se heheheh
__________________
naoruzan, posebne vjestine.
stipa is offline  

Reply With Quote
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 09:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Auto Klub Slavonija